פוסטים

שייט בים הים התיכון: טיפים והמלצות להשכרת יאכטה ביוון

שייט בים הים התיכון: טיפים והמלצות להשכרת יאכטה ביוון
הנהלת האתר

הנהלת האתר

שייט בים התיכון עם השכרת יאכטה ביוון הפך בשנים האחרונות לנופש מועדף על ידי רבים. זוהי חופשה מיוחדת, מפנקת, יוקרתית ובלתי נשכחת, שתספק מענה שלם לכל הצרכים שלכם, החל ממקום לינה לארוחות ועד טיסות משדה התעופה ובחירה באטרקציות שונות. מדובר בחופשה מיוחדת במרחק של טיסה קצרה מישראל, עם שייט קסום בינות לאיים, חופים ומפרצונים מרהיבים שלא הייתם מגיעים אליהם בחופשה רגילה.

וכעת, אחרי שהשתכנעתם שבחופשת הקיץ הבאה שלכם אתם בוחרים בשייט ביוון ביאכטה, הרשו לנו לספק לכם כמה המלצות וטיפים בנושא.

טיפים והמלצות להשכרת יאכטה ביוון

בכדי לזכות בחופשת שייט חלומית בים התיכון קבלו כמה טייפים והמלצות עבור השכרת יאכטה ביוון:

  • השכרת יאכטה ביוון מומלץ לבצע עוד מהארץ עם חברה שיש לה הרבה המלצות, ועדיף חברה שיש מאחוריה בעלים ישראלים שקל ונוח לתקשר עימם, המבינים את הצרכים הייחודיים של הנופש הישראלי.
  • בררו מראש מה כולל דיל השייט שאתם בוחרים, ועל מה אתם נדרשים לשלם ולטפל בנפרד. לרוב החופשה כוללת העברות לשדה התעופה, שלוש ארוחות ביום וסיורים באיים. יש צורך לטפל לבד בנושאים של ביטוח נסיעות אישי וכמובן להביא כסף להוצאות אישיות, למשל לקניות או ישיבה בבית קפה.
  • בכדי להעניק לחופשה שלכם עוד רובד העדיפו הפלגה שמאפשרת להתאים את תכניה להעדפות אישיות. למשל ניתן לבחור בהפלגה השמה דגש על צלילה חופשית, על צילומים, קולינריה, יוגה, שחייה ועוד.
  • בררו כמה שיותר פרטים על תנאי האירוח ביאכטה, לרבות סוג היאכטה, אבזורה וגודלה, מספר וגודל חדרי השינה שיש בה, מיקום חדרי רחצה ושירותים ובאם הם צמודים לחדרים, וכן רמת השירותים שיסופקו, מי יבשל לכם את הארוחות ומה יוגש בהן, אם ניתן להזמין ארוחות כשרות, ציוד שחייה וצלילה שיש בספינה, ועוד.
  • בחרו בשייט שיש מאחוריו מסלול ברור עבור כל ימי החופשה, שתדעו מראש בין אילו איים היאכטה תפליג, באילו מקומות היא תעגון ולכמה זמן ומה ניתן לראות ולעשות במקומות בהם עוגנים.
  • הבינו מה אתם נדרשים לארגן ולארוז עבור ההפלגה, בין היתר מבחינת בגדים נדרשים, ציוד אישי, נעלים, קרם הגנה, תרופות, כובע, בגדי ים, אטמי אוזניים, מצלמה, רישיון צלילה בתוקף וכו'.
  • בחרו בחברה שיש לכם כימיה טובה עם בעליה, וכן הבינו מי יהיה הצוות שילווה אתכם בהפלגה, ובאם מדובר בצוות איכותי דובר עברית או אנגלית. 
אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,