פוסטים

יש לכם אירוע בקרוב? הנה כל הלופטים השווים בפתח תקווה

יש לכם אירוע בקרוב? הנה כל הלופטים השווים בפתח תקווה
הנהלת האתר

הנהלת האתר

באזורים רבים בישראל מוצעים להשכרה לופטים שווים עבור אירועים מכל הסוגים: מסיבת רווקים ורווקות, מסיבת בר מצווה או חתונה פרטית, אירועי חברה לחגים והשקות, מסיבות יומולדת גדולות, ועוד. גם בפתח תקווה יש לופטים להשכרה באזורים שונים של העיר, ובשביל להינות ממסיבה נהדרת כדאי להכיר את ההיצע ואת ההבדלים בין המקומות.

מה מציעים בלופטים בפתח תקווה

לפוטים בפתח תקווה, אשקלון, אשדוד, תל אביב וכדומה מציעים קשת רחבה של יתרונות. למעשה, לכל לופט יש את המאפיינים המיוחדים שלו, מה שמצריך בדיקה רצינית לפני שאתם סוגרים על המקום לאירוע. כך למשל, מבחינת הגודל יש לופטים המתאימים לעשרות בודדות של אנשים, ואילו מתחמים אחרים יכולים לארח כמה עשרות ואפילו יותר ממאה משתתפים במסיבה בתנאי פנים וחוץ ביחד, מה שמאוד מתאים לקיץ. כמו כן, יש לופטים עם בריכות שחייה קטנות עד גדולות וחצי אולימפיות, לופטיםפ עם ג'קוזי קטן עד ענק, עם סאונה, פינות ישיבה, ריהוט מפנק, כיסאות נדנדה וערסלים, מטבח מאובזר, מיטות שיזוף, פינת ברביקיו, מערכת קריוקי ועוד הרשימה ארוכה. 

אז כדאי לבדוק לגבי הלופט

קודם כל, כדאי לבדוק שהמיקום בפתח תקווה באמת הכי נוח לכולם. ייתכן שתעדיפו להשכיר לופט באשקלון או בעיר אחרת שתהיה נוחה יותר. שנית, יש לבחון את התעריף על הלופט לכמה שעות, ללילה, או אולי גם ליום שאחרי אם מתכננים מסיבה ממושכת. מעבר לכך, צריך לוודא שהלופט אכן מסוגל להכיל את כל כמות האנשים, באופן מרווח ונאות, ותוך תחושה של מרחב מפנק ולא צפוף מדי. מעבר לכך, בהתאם לקונספט שתכננתם צריך לבדוק שיש במקום את כל הציוד המתאים, כמו שולחן ביליארד, מערכות סאונד ותאורה ברמה גבוהה, וכדומה. אם אתם מתכננים ארוחה שמזמינים מבחוץ, חשוב לוודא שיש בסמוך גם מקום המספק שירותי קייטרינג.

את כל הבדיקות האלו כדאי לעשות באתרים שעוסקים ספציפית בהשכרה של לופטים ווילות בפתח תקווה, בדרום ובמרכז. מדובר באתרים שבהם לא סתם מפרסמים תמונות, מילים וסרטונים, אלא בעלי האתר ממש מבקרים במקום ומוודאים שהכל אמיתי ובסטנדרטים גבוהים. כמו כן, באתרים האלו יש המלצות אמיתיות של גולשים שנכחו והתארחו במקום, יש פירוט מסודר של כל מה שהמתחם מציע, וכמובן גם תמונות וסרטנים שיאפשרו לכם להתרשם. מעבר לכך, במידה ויש עוד שאלות והתלבטויות, או בקשות מיוחדות מהלופט, צוות האתר יסייע לכם.

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,