פוסטים

העיר פנום פן

admin

admin

פנום פן היא עיר מרובת  תארים : מדינת המקדשים, ארץ ארבעת הנהרות ואלופת הארץ בשווקים. עיר של מוזיאונים, פסלים ואנדרטות, יחד עם כל התארים זו עיר של תיירות עם מלונות מסעדות, ברים וחיי לילה מרעננים לעומת שאר מחוזות מדינת קמבודיה .

תיירות : איך לא ארמון המלך, קומפלקס יוצא מהכלל של מיבנים מטופחים נקיים עם שטחים עצומים של גינות מעולות לתפארת עד דמעות. חצי יום טיול. עם המקדש הבודהיסטי פגודת הכסף . תקציר מקומות עניין :Wat Phnomמקדש על הגבעה, מלא נזירים, קופים ופילים , לך תדע מה יש יותר !! סיור אותנטי חצי שעה בשווקים, עם אופניים, דולר נסיעה דולר טיפ.
Tuol Sleng Genocide Museum
מוזיאון הנרצחים : עדות נחרצת לזוועות, כאן עונו ונרצחו יותר מעשרים אלף קמבודים על ידי החמר רוז', מחייב ביקור . Wat Ounalom ראש המנזרים הבודהיסטיים בקמבודיה, נמצא על שפת הנהר.National Museum.  מוזיאון ארכיטקטוני מתקופת הקמר, מהיחידים בעולם.  Independence Monument אנדרטת העצמאות, נמצאת בצומת שדרות נורודון, וסינהנוק, האנדרטה היא לזכר הלוחמים הקמבודים ששחררו את המדינה מידי הצרפתים.
Central Marketהשוק המרכזי בעיר, שוק מקורה ענק ושווה ביקור וקניות. ממשיכים אל מרכז העיר בין הסימטאות נגיע לבית ספר טול סלנג. מיתקן כליאה אכזרי . פול פוט שליט קומוניסטי אכזר שחיסל את כל מי שלא בא לו טוב בעין. קדמו לכך מסכת עינויים עד המוות. האתר מעניין
ומדכא. !!Tuol Sleng Genocide Museum.  השוק הרוסי : שוק המתנות לשרות התיירים שאוהבים לקנות מתנות. כולל מודרניות, ספרים, מפות, תמונות דיסקים ובגדים.  Wat Unaloam מקדש ומנזר בודהיסטי אונלום : הפגודה נמצאת סמוך לארמון. Chhroy Changva Park פארק העיר נמצא סמוך לנחל וארמון המלוכה העתיק.סיור יום שלם בעיר העתיקה ומקדשי אנגקור, עיר על המים.
אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,