פוסטים

יעדים עד 3 שעות טיסה מישראל

יעדים עד 3 שעות טיסה מישראל
הנהלת האתר

הנהלת האתר

עד 3 שעות טיסה מישראל; הלוקיישנים שהכי קוראים לכם לבקר בהם – קראו כאן.

להיכן כדאי לטוס, אבל שיהיה לא רחוק מדי? האם טיסה קצרה בהכרח יותר זולה מטיסה ארוכה? אכן כן, הטיולים שמצריכים טיסות קצרות הם בדרך כלל זולים יותר מטיולים אחרים, נניח לתאילנד או לדרום אמריקה. עד 3 שעות טיסה, הנה מה שצריך לדעת!

אם אתם מחפשים מקום נהדר לטייל בו שהוא לא רחוק מדי מארצנו הקטנטונת, אז המדריך הבא שריכזנו כאן הוא מושלם בשבילכם. אנו הולכים לעבור על כמה מהיעדים הטובים ביותר בטווח של עד שלוש שעות טיסה מישראל, כאשר יעדים אלו נחשבים בין האהובים ביותר על פני ישראלים רבים וגם על פני תיירים מקצוות עולם. הנה 2 מהיתרונות העיקריים ביותר של טיסות קצרות עד 3 שעות מישראל:

  • חיסכון: תוכלו לחסוך כסף לא רק על כרטיס הטיסה, אלא גם על ביטוח הנסיעות שכנראה יהיה זול יותר ביעדים שנחשבים פופולאריים. לחילופין, יעדים אקזוטיים המצריכים טיסות ארוכות בהכרח יצריכו ביטוחים יותר יקרים וטיסות יותר יקרות.
  • נוחות: מה יותר נוח מאשר טיסה קצרה? לא מעט אנשים ממש עשויים לסבול במהלך טיסות ארוכות, ככה שחשוב לקחת את זה בחשבון. כמו כן, זכרו שאם אתם טסים עם ילדים, ידוע שהם יכולים להיות לא נינוחים במהלך טיסות ארוכות.

ראו משך טיסה מישראל ליעדים בעולם ולאחר מכן ==> המשיכו לקרוא.

איסטנבול, טורקיה

איסטנבול היא עיר מדהימה והיא מציעה איזשהו משהו עבור כל סוגי המטיילים. החל מהשווקים ההומים, המונומנטים ההיסטוריים והמסעדות האותנטיות, העיר לא תאכזב אתכם. מומלץ מאוד לשוט בסירה לאורך מיצר הבוספורוס, זו חוויה שנחרטת בזיכרון. בין טיול אחד לאטרקציה אחרת, כמובן שמומלץ גם לטעום מהקבב דונר האותנטי באחד מהשווקים של איסטנבול הצבעונית.

אתונה, יוון

אתונה היא יעד נהדר עבור כל מי שמחפשים לא רק שווקים תוססים, חיי לילה ואוכל טוב, אלא גם שפע של תרבות היסטורית מרהיבה, אדריכלות במיטבה ועוד. מה שמעוניינים להתרשם מהעת העתיקה ובאותו זמן גם שתהיה לו את האפשרות ליהנות מהחופים של יוון, זו אחלה אופציה במרחק טיסה קצרצרה. כשאתם ביוון, ההמלצה הכי חמה היא להקפיד לנסות מאכלים יווניים אותנטיים, למשל סיזיקי, גירוס, מוסקה יוונית אמיתית ועוד.

רומא, איטליה

רומא אמנם במרחק של כשלוש שעות וחצי מישראל, אבל בשביל סה"כ עוד חצי שעה, היה שווה להכניס אותה לרשימה שלנו. מדובר באחד מהיעדים הכי רומנטיים בעולם, אבל דעו שבמהלך חודשי הקיץ לא פחות חם שם מאשר בישראל. כמו כן, רומא מהווה אחלה נקודת יציאה למגוון יעדים שונים באזור. אם אתם מגיעים לרומא, דעו שישנם סיורים בעברית בעיר. אפשר לצאת לסיורים היסטוריים ברחבי רומא, אבל ישנם גם סיורים קולינריים בעברית בעיר, שווה לבדוק! והכי חשוב, חזרו בשלום!

מידע נוסף וטיפים, תמצאו באזור המגזין שבאתר Gooday.

קרדיט תמונה :depositphotos

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,