פוסטים

מדוע אסור לכם לוותר על ביטוח נסיעות

מדוע אסור לכם לוותר על ביטוח נסיעות
הנהלת האתר

הנהלת האתר

נסיעה לחו"ל, באופן טבעי היא דבר מאוד מרגש ומיוחד, לא משנה לאן נוסעים ומאיזו סיבה. הנסיעה גם דורשת מאיתנו תכנון ארוך ומעמיק, בשביל שנוכל לחוות את המקום אליו אנחנו נוסעים באופן אמיתי ושלם וליהנות ממנו ומכל מה שיש לו להציע לנו.

תכנון נסיעה לחו"ל, באופן טבעי, כולל דברים והתייחסות לטיסות הלוך ושוב, לינה בבתי מלון, השכרת רכב או רכישת כרטיסים לתחבורה ציבורית, רכישת כרטיסים למופעים ואתרים שונים, וכמובן בניית מסלול מתאים לצרכים, יכולות ולמשך הזמן שאנחנו מתכוונים לשהות במקום.

ישנו דבר נוסף שאנחנו צריכים להתייחס אליו ולרכוש לפני שנוסעים לחו"ל וזה ביטוח נסיעות. כל מי שיוצא את גבולות הארץ אפילו לזמן קצר, חייב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל אשר יאפשר לו ליהנות מכיסויים שונים המתייחסים להוצאות בגין צרכים רפואיים שונים וכן בגין גניבה או אובדן כבודה.

מה זה ביטוח נסיעות ולמה אנחנו צריכים לקנות אותו?

ביטוח נסיעות, זו פוליסה שמספקת לנו כאמור כיסויים לעלויות שונות שנידרש לבצע אם חס וחלילה נזדקק לטיפול רפואי בחו"ל. כשאנחנו יוצאים את גבולות הארץ, פוליסות ביטוח שעומדות לרשותנו בישראל, ביטוח בריאות ממלכתי וביטוח בריאות פרטי, אינן תקפות. אם חס וחלילה קורה לנו משהו, אנחנו לא יכולים להשתמש בהן, מה שאומר, שבכל מקרה של בעיה רפואית מסוימת, אנחנו נצטרך לשאת בכל עלויות הטיפולים, הבדיקות והמוצרים הרפואיים שנרכוש.

ברגע שיש לנו ביטוח נסיעות, אז אנחנו יכולים להשתמש בפוליסה בשביל לקבל החזר הוצאות מחברת הביטוח דרך קבלות שנציג על תשלומים שביצענו. זה נכון לגבי אשפוזים, ניתוחים, צילומים, בדיקות ופגישות עם רופא, רכישת תרופות וכל דבר אחר. זה כמובן יכול לחסוך לנו לא מעט כסף.

מעבר לכך, הפוליסה גם מתייחסת למקרים בהם אנחנו מתמודדים עם אובדן או גניבה של רכוש, כסף או כל דבר אחר שעומד לרשותנו. לשם כך, עלינו להגיש תלונה במשטרה, לקבל מסמך רשמי על גניבה ואז נוכל לקבל החזר כספי מחברת הביטוח בהתאם לתנאי הפוליסה.

איך רוכשים פוליסה בצורה נכונה

בשביל לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה נכונה, עלינו להחליט תחילה האם אנחנו צריכים פוליסה רגילה או מיוחדת.

בדרך כלל, אנשים רוכשים פוליסה רגילה עם הרחבות במידת הצורך, המתייחסות להיבטים מסוימים, למשל טיפול רפואי מסוים, התייחסות למחלה או לפרט רפואי אחר.

אך חברות הביטוח מציעות גם פוליסות ייחודיות אשר מתאימות לאופי מסוים של מטיילים ונסיעות. למשל, פוליסות המתאימות לסקי, גלישה, טיול אופניים, מרתון, טיול שטח ועוד. אפשר למצוא פוליסות והרחבות שונות אשר מציעות תנאים הרבה יותר משתלמים למטיילים מסוימים. יש לקחת בחשבון שעלות פוליסות כאלו, היא הרבה יותר גבוהה מאשר עלות פוליסה רגילה. בכל מקרה, זה משתלם מאחר ואם חס וחלילה קורה משהו, אז הכיסויים עונים על הצרכים הכלכליים.

לפני שאנחנו נוסעים לחו"ל, חשוב לבדוק איזו פוליסה צריכים לרכוש, באילו תנאים, מה בדיוק נדרש מאיתנו בשביל שנוכל לרכוש פוליסה מסוימת. יש לוודא שהפוליסה מכסה את כל משך הזמן שאנחנו נמצאים בחו"ל, מרגע הנחיתה ועד לרגע בו אנחנו חוזרים ארצה.

לסיכום, מי שמעוניין לרכוש פוליסה של ביטוח נסיעות לחו"ל, יעשה נכון אם יפנה אל סוכנות ביטוח מקצועית ויקבל מהסוכנים את כל המידע הרלוונטי במקום. בסוכנות יספקו לכם מידע על פוליסות מסוגים שונים, לכל יעד בעולם, עם כל ההרחבות הנדרשות, והם ידעו להתאים עבורכם את הפוליסה הנכונה על פי הצרכים שלכם.

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,