פוסטים

האם צריך ביטוח נסיעות שונה לכל אחד מהיעדים?

האם צריך ביטוח נסיעות שונה לכל אחד מהיעדים?
הנהלת האתר

הנהלת האתר

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל איננה רק שורה בצ'ק ליסט, אלא הרבה מעבר לכך • המדריך לערי בירה בעולם מציג: כל הסיבות לביטוח נסיעות מותאם אישית

אם אתם קוראים את הפוסט הזה, באתר הזה, כנראה שאתם עדיין לא סגורים על היעד הבא שלכם. ובכן, מסתבר שההחלטה שלכם לקרוא את הפוסט הזה דווקא כשאתם עדיין לא החלטתם לאיזה יעד לטוס, תשתלם לכם מאוד.

למה? כי בזכות המדריך הזה תבינו עד כמה חשוב להשוות בין ביטוחי הנסיעות לחו"ל בכל יעד מחדש. 

וכשאנחנו מדברים על השוואה, אנחנו דווקא פחות מתייחסים למחיר. השוואות מחירים של טיסות לחו"ל או מקומות לינה והשכרת רכב בחו"ל תוכלו לעשות באמצעות האתרים הייעודיים לכך, דוגמת "קליק אנד פליי" שעושה זאת מעולה.

על מה אנחנו כן מדברים? על השוואה של הביטוח עצמו. מסתבר שביטוח נסיעות ללונדון אינו דומה לביטוח נסיעות לפריז, וגם ביטוח נסיעות לארצות הברית הוא ממש ממש שונה מהביטוח שנעשה בגיחה הבאה שלנו לקפריסין.

הסיבות לכך רבות ומגוונות. על מנת שלא להכביד לכם לא ניכנס לעומק לפרטי פרטים וניגע בנושא ברמת הכותרות.

ביטוח נסיעות מותאם ליעד הנסיעה

את אחת הסיבות המרכזיות לביטוח נסיעות מותאם אישית ליעד הנסיעה היא דווקא זו שלא תמצאו בשום פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. המדובר בהסדרים מקומיים של חברות הביטוח. 

לחברת ביטוח הנסיעות אין עובדים בכל מדינה. ברגע שאנו נקלעים למצוקה הדורשת את הפעלת הביטוח חלילה, הם מקשרים אותנו בדרך כלל עם חברה מקומית הנמצאת בהסדר איתה לצורך קבלת סיוע חירום. 

לעתים רבות, לחברות הביטוח הסדרים שונים המשפיעים משמעותית על נגישות שירותי החירום המכוסים על ידי הביטוח. "פספורטכארד" למשל, מאשרת לגהץ את הכרטיס האדום שלה אצל כל רופא מקומי, בעוד חברות אחרות מציעות רק רופאי הסדר שלא בהכרח קרובים למיקום שלנו או זמינים כעת. לפעמים זה בדיוק ההבדל בין חיים למוות.

בנוסף להסדרים של חברות הביטוח, יש גם את סוגיית סכומי הכיסוי וההחרגות השונות של הפוליסה. לפעמים פוליסה של חברה מסוימת לא מכסה על פעילות כלשהי שהיא פעילות מרכזית ביעד הבא שלנו ולכן אין לנו ביטוח דה-פקטו (למרות שרכשנו).

בנוסף, ישנם גם רכיבים בביטוח נסיעות לחו"ל שניתן להשיג בכל חברות הביטוח באופן ובמחיר זהה, אך עלינו לדעת שאנו צריכים כיסוי כזה. ואת הידיעה הזו נוכל לקבל רק ממומחה ביטוח נסיעות הבקי בתנאים המיוחדים של חופשה בכל יעד מרכזי בעולם.

מומחה כזה הוא בדרך כלל כזה שאינו פקיד מכירות במוקד טלמרקטינג של חברת ביטוח, הפועל לפי "תסריט שיחה" שנכתב מראש. גם אנחנו לא מומחים כאלה ולא נדע זאת ברכישה עצמית אונליין.

בשביל לרכוש ביטוח נסיעות מושלם בהתאמה אישית ליעד הנסיעה שלנו אנו זקוקים למומחה אמיתי. כזה שמבטח עשרות אלפי נוסעים לכל יעד בעולם שרגל ישראלית דרכה בו אי-פעם. מומחה כזה תמצאו ב'הירשוביץ פתרונות'.

'הירשוביץ פתרונות' הינה סוכנות הביטוח המובילה כיום את שוק ביטוחי הנסיעות, עם וותק של עשרות שנים ועשרות אלפי לקוחות מרוצים. מחלקת ביטוח הנסיעות לחו"ל של 'הירשוביץ פתרונות' מופעלת על ידי נציגים הבקיאים ברזי עולם ביטוח הנסיעות ויודעים להתאים אישית את הביטוח לכל נוסע ולכל יעד.

לאחרונה אף הודיעה 'הירשוביץ פתרונות' על הסדרים מיוחדים שהדיגה מול חברות הביטוח, בכל הנוגע לביטוח נסיעות לקהלים הדורשים תהליך חיתום מתיש. המדובר בנוסעים מבוגרים, חולים כרוניים ומושתלי איברים שנדרשים להליך חיתום שבסיומו הם נדרשים לשלם פרמיה לא זולה.

ההסדר המיוחד של 'הירשוביץ פתרונות' מאפשר לכל נוסעת ונוסע להשיג את הביטוח המשתלם ביותר. גם ביטוח נסיעות עם התמורה הטובה ביותר למחיר, וגם ביטוח נסיעות עם הכיסוי הטוב ביותר. וזאת תוך השוואה כמובן בין החברות המובילות ומעקב קפדני אחרי כל סעיפי הפוליסה.

אז אחרי שתחליטו לאיזה יעד אתם נוסעים, תעשו לעצמכם טובה וחייגו למומחה ביטוח נסיעות של 'הירשוביץ פתרונות'. כשתנחתו עוד תודו לנו על כך.

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,