פוסטים

לאן כדאי לנסוע בקיץ 2023

לאן כדאי לנסוע בקיץ 2023
הנהלת האתר

הנהלת האתר

אומנם אנחנו עדיין חווים ימים של חורף וגשם מידי פעם, אך הכיוון של מזג האוויר ברור: עוד מעט האביב כבר כאן. בישראל, כמו בישראל, האביב הוא בן יומיים, מה שאומר שמהר מאוד נמצא את עצמו מזיעים וחולמים על דבר אחד בלבד: חופשה, ואם אפשר כמה שיותר קרירה. זה נשמע לכם מוכר? בכל פעם מחדש אתם מוצאים את עצמכם מתכננים את החופשה שלכם ברגע האחרון ומשלמים עליה הרבה יותר מידי כסף? אם כך, הגיע הזמן לשנות זאת. הגיע הזמן להתחיל לבדוק את הדברים מראש, כי בכל שנה יש יעדים אחרים שנחשבים למאוד מושכים, והמחירים בהתאם. שימו לב: כמעט תמיד ככל שתסגרו את הדברים מראש, כך המחיר יהיה נוח יותר, אז למה אתם מחכים? יעדים טובים שכולם מדברים עליהם השנה יכולים לכלול, מצד אחד, מקומות נהדרים של ים לצד ערים אירופאיות שונות. לכן כדאי יהיה לעצור ולחשוב: על איזה סגנון של חופשה בחו"ל אתם חולמים ומה באמת יכול להתאים לכם?

היעדים שאתם חייבים לבקר בהם

בין אם בשנים האחרונות לא ממש נסעתם בגלל המצב ובין אם אתם מאלה שמיד אחרי הקורונה התחילו לטייל, כדאי שתדעו: יש כמה יעדים שאתם לא יכולים לוותר עליהם. אחד מהם זו כמובן פריז. יש אומנם מי שאומר שפריז יותר יפה ורומנטית בחורף, אך האמת היא, שיש לה גם הרבה מאוד מה להציע למי שמבקר בה דווקא בקיץ. אם מתחשק לכם ליהנות מטיול אחר לגמרי, שכולל נופים וחיות, הגיע הזמן שתיסעו לקניה, כי שם זו הולכת להיות חוויה אחרת לגמרי מכל מה שאתם מכירים. אם, לעומת זאת, הצלחתם עד היום לא להיות ביוון, הגיע זמן שתשלימו את העניין הזה, ואין כמו יולי כדי לעשות זאת! מה שכן, חשוב שתדעו שיש מגוון אדיר של יעדים נהדרים ביוון, ואחד מהם הוא הרסוניסוס. מדובר כאן על עיירת חוף קטנה ומקסימה, רק הבעיה היא, שעם הגעתכם למקום לא תרצו לחזור.

את מי אתם לוקחים אתכם לנופש?

מעבר לכך שיש מגוון אדיר של יעדים, אנחנו רואים שיש גם משמעות לשאלה עם מי אתם נוסעים. אחרי הכול, אם הילדים שלכם הם בני שנתיים או שלוש, לא בטוח שטיול בעיר אירופאית זו הבחירה הנכונה. עם ילדים קטנים רצוי לנסוע דווקא למקומות שהעניין בהם הוא יותר משחקים והימצאות בנקודה אחת. לעומת זאת, אם בחודש יולי הקרוב כל מה שאתם רוצים זה לצאת לנופש רק שניכם, הרי שאז כל העולם פתוח. מומלץ מאוד לתכנן את הדברים מראש, לרכוש כרטיסי טיסה עוד היום וגם להזמין מקומות במלונות. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא משלמים הון עתק, מה שיוסיף כשלעצמו לבילוי כולו, אז למה אתם עדיין מחכים? בחרו לכם את היעד הנכון והתחילו לחלום על החופשה הקייצית שלכם עוד היום.

קרדיט תמונה FREEPIK

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,