פוסטים

יעדים נפלאים לפעילויות ספורט מים

יעדים נפלאים לפעילויות ספורט מים
הנהלת האתר

הנהלת האתר

בישראל יש חופים נפלאים, ולכן בהחלט יש לנו אפשרויות בכל הנוגע לפעילויות ספורט מים. עם זאת, עבור אנשים שנהנים מספורט ימי באופן מיוחד, אין ספק שיעדים מסוימים בחו"ל יכולים להציע מגוון יותר רחב, וגם יותר מספק ומאתגר. רוצים לבחור יעד? אנחנו כאן לעזור. עוד קודם לכן, נזכיר כי ביטוח נסיעות לחו"ל הכרחי בחופשות שכוללות אקסטרים, ובכלל.

Jaws, הוואי, ארה"ב

שמו האמיתי של החוף, אשר ממוקם בהאיקו פאוולה, הוא  פיהי. עם זאת, המקומיים מכנים אותו על שם הסרט הידוע, אך לא מסיבות שאמורות להפחיד אתכם. זהו חוף חלומי עבור גולשים, עם ים שלעתים קרובות מייצר גלים בגובה של בין 10 ל-25 מטר, מה שמספק אתגר אפילו לגולשים מנוסים. התקופה הטובה ביותר בשנה לראות את הגלים האלה היא בין נובמבר למרץ.

חוף בוסאן, דרום קוריאה

דרום קוריאה לא בהכרח ידועה בחופים שלה, אבל חוף בוסאן מציע חול בתולי עם נוף פנטסטי של העיר. מזג האוויר הופך אותו למושלם עבור פעילויות ספורט מים רבות ושונות, מכיוון שהוא סוער מספיק לגלישה וגלישת רוח, אבל הוא לא עד כדי כך שלא ניתן ליהנות משיט קיאקים או סקי מים. ישנם גם סיורי צלילה בחוף, בהם תוכלו לראות את כל החיים הימיים המדהימים במקום. הזמן הטוב ביותר לבקר בבוסאן הוא מרץ או אפריל, מכיוון שזוהי בדרך כלל עונת פריחת הדובדבן, אבל זהו יעד מתאים לכל הקיץ.

הפארק הלאומי תינגווליר, איסלנד

כשרוב האנשים חושבים על ספורט ימי, הם מדמיינים חול לבן ושמש קופחת, ולא את המים הקפואים של איסלנד. למרות זאת, הפארק הלאומי Thingvellir בסלפוס מארח את אחת מחוויות הצלילה הייחודיות בעולם. הפארק יושב על קרע בין הלוחות הטקטוניים של צפון אמריקה ואירו-אסיה, מה שאומר שיש לכם הזדמנות לשחות דרך סדק בקרום כדור הארץ. מומלץ לנסוע בין מאי לספטמבר, כשלא כל כך קר.

רודוס, יוון

בחזרה לאקלים חם יותר. באי היפהפה רודוס יש תנאים מצוינים לספורט ימי, ובעיקר לסקי מים. בעוד שרוב הימים האירופיים סוערים וחסרי מנוחה, הים האגאי הגובל באי שליו ורגוע יחסית.  רודוס היא עיר יפהפייה בכל ימות השנה, אבל אם תרצו לנצל אתרי תיירות אחרים, עדיף להגיע בין מרץ לספטמבר.

פוארטוונטורה, האיים הקנריים, ספרד

ממש ליד החוף המרוקאי שוכנים האיים הקנריים של ספרד, ואחד מהם הוא האי פוארטוונטורה. חובבי ספורט מים רבים מגיעים אליו מכל רחבי העולם, כי הוא מציע מגוון אופציות. עבור ההרפתקנים יותר, יש אפשרויות גלישה, גלישת רוח ואופנוע ים. רוצים פעילות יותר רגועה? יש גם המון טיולי שנורקלינג וצלילה ברחבי החוף, כך שתוכלו לקבל תצפית תת-ימית נהדרת. מומלץ במחצית השנייה של השנה. אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות בהתאם ליעד שאתם בוחרים. שתהיה לכם חופשה מושלמת

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,