פוסטים

בודפשט – היעד החם לטיול משפחות בקיץ

בודפשט – היעד החם לטיול משפחות בקיץ
הנהלת האתר

הנהלת האתר

בודפשט נחשבת לאחד היעדים הכי פופולאריים בקרב משפחות ישראליות, והסיבה לכך בעיקר נובעת מהעובדה שהעיר שופעת אטרקציות למבוגרים וילדים כאחד, ואף פעם לא נגמר מה לעשות שם. אז אם גם אתם מאסתם בחופשות יקרות ולא משתלמות באילת, ואתם רוצים לשנות קצת אווירה ולחוות חופשה מהנה ומשתלמת, הנה כל הסיבות לבחור בבודפשט.

באיזה עונה הכי מומלץ לטוס?

כמובן שעונת הקיץ היא העונה המועדפת לחופשה, שכן אפשר לטייל ברחובות העיר מבלי לחשוש מגשם או מזג אוויר לא נעים. בנוסף יש אטרקציות מסוימות שפתוחות יותר במהלך חודשי הקיץ. אך קחו בחשבון שבודפשט מהממת ביופייה ומהנה לא פחות גם בחודשי החורף, יש לה את הקסם האירופאי שמתגלה דווקא בחודשי החורף הקרים. אם אתם מגיעים לחופשה עם ילדים ורוצים להנות מטיול מלא באטרקציות, תקופת חג הפסח והקיץ הן תקופות מעולות לנצל את החופשה של הילדים כדי להגיע לבודפשט.

איזה אטרקציות הכי מומלצות בבודפשט?

  • טרופיקריום – מדובר באקווריום גדול במיוחד, שמציג דגים מכל הסוגים והמינים שמגיעים מכל רחבי העולם, כולל חיות ים גדולות כמו חתולי ים, כרישים ועוד. המקום מיוחד לא רק בגלל החלק הימי שלו, אלא גם מהסיבה שיש במתחם אזור טרופי שמדמה יערות גשם עם ציפורים וזוחלים משלל מינים מיוחדים, שיגרמו לילדים שלכם להתרשם מבעלי חיים שכנראה ולא ראו עד היום. החוויה היא מהנה ומעניינת ביותר למבוגרים וילדים כאחד, והיא מאוד מומלצת למי שרוצה להעביר כמה שעות של חוויה מיוחדת.

  • רכבל הכיסאות – לאלה מכם שיש פחד גבהים, אולי זה לא בדיוק האטרקציה בשבילכם, אבל קחו בחשבון שזו אטרקציה מאוד מומלצת שלא היינו ממליצים לדלג עליה. רכבל הכיסאות הוא בעצם רכבל שעובר מעל חלק יער מהפנט ביופיו ופותח נוף מיוחד על בודפשט עצמה. הכיסאות הן בעצם מושבי ספסל פתוחים ולא מדובר בקרון של רכבל, ולכן החוויה יכולה להיות קצת מלחיצה למי שפוחד מגבהים, אבל דווקא העובדה שאתם נמצאים באוויר הפתוח זה מה שהופך את החוויה ליותר מעצימה.

  • מוזיאון הסלפי – מקום מהנה במיוחד לילדים ומבוגרים כאחד, בו תוכלו להתרשם ממיצגים שונים ויפים שניתן להצטלם עליהם ולקבל מזכרות מהנות במיוחד מהטיול שלכם.

  • קרקס בודפשט – מדובר בקרקס ברמה גבוהה ומושקעת ביותר, עם מופעים עוצרי נשימה שישאירו אתכם מהופנטים למרכז הבמה. המופע אורך כשעתיים ובמידה ואתם מחפשים אטרקציה מעניינת לעשות עם הילדים בשעות הערב, זו לגמרי בשבילכם.

המאמר נכתב באדיבות אתר קורטוש סיורים בבודפשט.

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,