פוסטים

ירוקה, יפה – ועם מזג אוויר כמו בארץ: ישראלים אוהבים את פורטוגל, ויש לזה סיבה

ירוקה, יפה – ועם מזג אוויר כמו בארץ: ישראלים אוהבים את פורטוגל, ויש לזה סיבה
הנהלת האתר

הנהלת האתר

אירופה נחשבת ליעד מבוקש מאוד בעבור תיירים ישראלים ועבור תיירים מכל רחבי העולם, כאשר אחת מהמדינות המבוקשות ביותר לטיולים היא פורטוגל. לאור פתיחת קווי התעופה הישירים ולקראת עונת הטיולים שמתקרבת, זה הזמן להבין מדוע פורטוגל היא יעד מושלם בעבור טיול זוגי או משפחתי, וכל זאת במרחק טיסה קצר של שש שעות בלבד. אם אתם בדיוק מחפשים יעד קסום שיעניק לכם חוויה בלתי נשכחת, זה הזמן להכיר את המדינה התוססת שאתם חייבים לבקר בה לפחות פעם אחת.

פורטוגל – מזג אוויר נפלא לצד שפע של אטרקציות

פורטוגל היא מדינה הממוקמת בדרום מערב אירופה ונחשבת ליעד מעולה לחופשה זוגית או משפחתית, לא מעט בזכות מזג האוויר המצוין ברוב ימות השנה. כדאי להכיר את פורטוגל ולבקר בה גם בשל תנאי המחייה הזולים אשר מאפשרים לישראלים ליצור חופשה בלתי נשכחת בעלות כספית אטרקטיבית, בייחוד כאשר לוקחים בחשבון כי בשנים האחרונות נפתחו קווים ישירים מתל אביב לפורטוגל, במרחק של שש שעות טיסה בלבד ובמחיר נוח למדי. זאת ועוד, ברחבי המדינה תוכלו ליהנות בשלל אטרקציות מיוחדות כמו למשל ביקור במוזיאונים, פארקים, מסעדות מעולות לצד טיולי שטח וכן סיורים מודרכים שאותם מעבירים ישראלים שמתגוררים במדינה.

מהם היעדים המובילים לטיול במדינה?

בין היעדים המובילים והמבוקשים על ידי תיירים מישראל כמו גם מהעולם ניתן למנות את עיר הבירה ליסבון שהתפתחה מאוד בעשור החולף, לא מעט בזכות השקעה ממשלתית בחידוש של תשתיות, פתיחה של מלונות חדשים ברמה של חמישה כוכבים לצד פתיחה של עשרות מסעדות מעולות, המציעות תפריטים מגוונים הכוללים גם את האוכל המקומי המסורתי לצד מנות מודרניות. בליסבון תוכלו לבקר במוזיאונים, לשוטט בסמטאות ציוריות ולבקר בכיכר קומוריסו השוקקת, שבה היה גם ארמונו של המלך. בכיכר תוכלו לראות גם את הפסל של ז'וז'ה הראשון, המהווה אטרקציה בפני עצמה, וכמובן גם לצאת לבקר בשווקים המאפשרים לכם ליצור חווית קניות משתלמת באווירה מיוחדת.  

יעד נוסף הוא העיר פורטו – עיירה ציורית הנמצאת במרחק של שלוש שעות נסיעה מהמדינה. בפורטו תוכלו לצאת לטיולים ארוכים בין סמטאות ציוריות לצד טיילת שוקקת חיים שמושכת אליה אלפי מטיילים. אם אתם מחפשים יעד לבטן גב, פארו היא היעד בעבורכם, וזאת בשל קו חוף יפהפייה ונקי מאוד לצד חיי לילה תוססים שיהפכו את הטיול שלכם לבלתי נשכח.

מתי הכי כדאי להגיע למדינה?

העונה המומלצת לטיולים במדינה היא בתקופת האביב בין החודשים מרץ ועד מאי, וזאת בשל מזג אוויר נעים לצד שלל אטרקציות שנפתחות בדיוק בתקופה הזו. אם אתם רוצים רק להגיע לטובת בטן גב, אפשר בהחלט להגיע גם בתקופת הקיץ אולם צריך לקחת בחשבון כי תקופה זו היא עמוסה מאוד בתיירים ומזג האוויר מתחמם מאוד, בדיוק כמו בישראל. על כן, תכנון של טיול במדינה צריכה להתבצע בהתאם לאופי הטיול שאתם רוצים ליצור, בתוך התחשבות בכל הפרמטרים החשובים.

לסיכום

ביקור בפורטוגל מהווה הזדמנות מעולה בעבורכם לצאת לטייל במדינה מתפתחת, מתקדמת ואשר ידועה בהכנסת האורחים הנעימה כלפי תיירים מכל רחבי העולם. כאשר לוקחים בחשבון גם את הקהילה היהודית המתגוררת בליסבון ובפורטו, אין ספק כי מדובר ביעד מושלם בעבור ישראלים שרוצים לטייל ולמצות כל רגע, עד לביקור הבא. בהצלחה וטיול מהנה!

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,