פוסטים

הפלגות לפיורדים של סקנדינביה

הפלגות לפיורדים של סקנדינביה
admin

admin

מחפשים הפלגות לפיורדים של סקנדינביה? תגיעו לקופנהגן.
אחד מהיעדים הפופולאריים ביותר, בקרב תיירים שהם חובבי הפלגות – אלו הן מדינות סקנדינביה. המדינות הסקנדינביות ממוקמות בצפון אירופה, וחלקן אף גובלות ממש באזור הקוטב הצפוני. הסיבה לפופולאריות הגבוהה של הפלגות לסקנדינביה, נעוץ באזור הייחודי שבו הן ממוקמות. הפלגות לסקנדינביה חושפות אתכם בין השאר לפירודים המפוארים – אותם מפרצים ענקיים, אשר נמצאים בין הרים גבוהים במיוחד. הדבר מאפשר לכם להתפעל כמובן מנופים, שספק אם אפשר למצוא במקומות אחרים בעולם.

מידע מקיף על ההפלגות , אם אתם רוצים לצאת אל הפלגות לסקנדינביה, חשוב מאד שתדעו מהם המסלולים האפשריים. רוב ההפלגות הן לאזור של נורבגיה, שנחשבת למדינה הצפונית ביותר מבין המדינות, וזו שגם כוללת את הפיורדים המפוארים ביותר שיש. עם זאת, אפשר למצוא לא מעט הפלגות גם לפינלנד ושבדיה, שאף באזור שלהן יש פיורדים מיוחדים. ההפלגות לסקנדינביה הן מסוג קצת אחר, הן למדינות דנמרק ואיסלנד. דנמרק היא הגבול הדרומי של סקנדינביה (ואף מנותקת מהגוש המרכזי של נורבגיה–פינלנד-שבדיה), אך עדיין כוללת לא מעט אתרי עגינה בעיקר בצפון המדינה. פינלנד היא אי מבודד, אשר אמנם משויך לסקנדינביה, אך הוא שונה ממנה מאד, ומאחר שמדובר על אי – הרי שניתן לתור סביבו בהפלגה.
מתי יוצאים להפלגה?  אפשר להזמין הפלגות לסקנדינביה שיוצאות בעיקר בחודשי הקיץ. יש לזכור שמאחר שמדובר על הקצה הצפוני של אירופה – הרי שהאקלים במדינות הללו הוא קר עד קפוא ממש. לכן, ברוב המקרים נצא אל הפלגות לסקנדינביה החל מחודש מאי, ולכל המאוחר עד לחודש ספטמבר. לנו זה נוח במיוחד – משום שמדובר על חופשת הקיץ והחגים. יש לקחת בחשבון שגם בקיץ – מזג האוויר בסקנדינביה מזכיר יותר את החורף הישראלי, ולכן יש להצטייד בביגוד חם בהתאם.
אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,