פוסטים

העיר ניו דלהי

admin

admin

ניו דלהי זו עיר הבירה של הודו, עם כ 20 מיליון תושבים. כל כך גדולה עם כל כך הרבה תנועת תושבים ותיירים, שמחשיבים אותה למדינה בתוך מדינה. העיר שופעת אתרי תיירות ופעילויות,  עם מאות אפשרויות בילוי, מי שחושב רק לעבור כאן עושה טעות גדולה. מרכז השלטון של הודו נמצא כאן יחד עם רשויות ניהול המדינה. משרדי ראש הממשלה והממשלה עצמה. לניו דלהי עבר היסטורי וארכיאולוגי עשיר שלא כאן המקום להרחיב את הכתוב. כאן חם מאוד. מסעדות אין ספור בכל הטעמים, מי שרגיש כמוני לחריף שיפעל  בהתאם עם כל הזמנת אוכל. העיר תוססת ובועטת, עם ענפי מסחר גדולים , מרכזי תיירות המונים, גם תיירות פנים.

יותר מ 100 מכוני ספא ובריאות, 70 מוזיאוני, כ 50 מועדונים לספק חיי לילה טובים לצעירים, כ 100 גני שעשועים לילדים, מאתיים אתרי תיירות סיור תצפיות , מה לעשות יש רק גן חיות אחד, עם כל זה שאנחנו לא אוהבים שכולאים חיות בכלובים. להלן מספר פעילויות חובה , כמובן ניתן להוסיף ולהחסיר לפי הזמן שיש לכם: דילי האט יריד אוכל עממי/פהאר גאנג אזור התרמילים/ פסטיבל העפיפונים/ראג'פאט השדרה הלאומית/שער הודו האנדרטה לזכר חיילי צבא הודו/ארמון הנשיא  ראשטפראטי בהאגבן /בניין הפרלמנט / לוֹק סבהה.
אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,