פוסטים

העיר מונטריאול בירת קנדה

העיר מונטריאול בירת קנדה
admin

admin

בירת קנדה, היא פריז של אמריקה עם ניחוח צרפתי, כולם צרפתים במונטריאול. קהילה גדולה של אנגלים וגם מהגרים כך שיש מיזג תרבויות  מהמם, המסעדות פה הכי טובות שיש בצפון אמריקה, אכלתי בכל העולם וכאן הכי טוב.  מונטריאול עיר מודרנית בטירוף, עם גורדי שחקים, כנסיות בתי כנסת, ומרכזים יהודיים. עדיין משמרים בעיר בתים עתיקים. פארקים עם עצים לטובת הציפורים. קדימה ליעדי תיירות:

עושים סיבוב בנמל הישן, התושבים אוהבים לבלות כאן. שלל בילויים והפתעות, הכי טוב באופניים, אבל גם ברגל טוב, בתי קפה ,מבט על שעון המזח, מעגן הסירות חמוד, חוף רחצה פרטי, שטים בסירה, אומגות, וגן משחקים לילדים. /שופינג  עושים בשוק איכרים ז'אן טאלון : אבל לא חשוב איזה כולם ברמה עולמית ,שווים סיור עם ארנק גדול. סיור בגן בוטני ג'ארדין. עם חממות אורכידיאות שרכים ועוד שפע ירוק, משולב רעש של מים  בברכות. תרבות: יש מוזיאונים בשפע : Beaux-Arts.
תכננו ככה שתגיעו לאחד הפסטיבלים שמתרחשים בעיר , עם אלפי משתתפים./ פסטיבל הקרקס טוב מאוד/  עולים לגבעת רויאל, להשקיף על העיר, לא משהו, רק כ 200 מטר גובה אך עדיין נותן צילום פנוראמי. יש שבילי הליכה מסביב לגבעה, צמחים ועצים כמו שצריך. עם גני פסלים / בחורף עושים סקי קרח על האגם. /  תגיעו לרחוב הקניות הכי מפורסם בעיר: ברחוב סן-דני, בתים עתיקים, חנויות אופנה לרוב./ מנוחה בפארק ז'אן דרפו, /יש מוזיאון,/ חוף רחצה, ברכת שחיה /פארק משחקים לילדים "לה רונד". עוברים לטיול מודרך בעיר העתיקה שם נראה את בזיליקת נוטרדאם, עם התקרה הכחולה ממפורסמת בעולם, יש עוגב ענק וצילומים חובה.
"בעזרתו האדיבה של זוקי תושב העיר"
אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,