פוסטים

העיר מדריד ספרד

העיר מדריד ספרד
admin

admin

מדריד היא בירת ספרד. מורכבת מ 20 רובעים דומיננטיים, רובצת על גבעה בגובה של כ 600 מטר מעל פני הים, השפעה ישירה והשלכות למזג אוויר מתאים. עם יותר משלושה מיליון תושבים. כאן מושבם של הממשלה, המלך, בתי המשפט.

  עיר עם מורשת עולמית ייחודית כבירת האימפריה של ספרד והעם הספרדי. מבני העיר משדרים לך אומנות בקנה מידה עולמי, עם חתימת ידם של ארכיטקטים אומנים ידועים בכל העולם. מדריד משווקת בעולם כעיר של אופנה כנסים ותערוכות בתפוצה עולמית, עם : מוזיאונים, אופרות , מלחמות שוורים בהיפודרומים. כמובן איך לא ! כדורגל עולמי. ריאל מדריד גם בכדורסל וכדורגל כפרט, מרוץ הגרנד פרי ומועמדות לאולימפיאדה. הספרדים מסבירי פנים, וחובבי תיירים. קבלו כאן קצת רעיונות: מוזיאונים / המוזיאון הלאומי לארכיאולוגיה/ מוזיאון אמריקה/ מוזיאון האקדמיה הלאומית סן פרננדו/מוזיאון לסארו גלדיאנו /מוזיאון סורויה.מלחמות שוורים. עוד בתיירות ביקור ב : שער אירופה שוק אל רסטרו /קתדראלת אלמודנה/פלאסה דה סיבלס/ וארמון התקשורת/פארק בואן רטירו/מקדש דבוד/לס ונטאס/התיאטרון המלכותי/הארמון המלכותי/אצטדיון סנטיאגו ברנבאו/אצטדיון ויסנטה קלדרון/ סיור רחובות מרכזיים : שדרת רקולטוס/שדרת קסטיאנה/שדרת פראדו/גראן ויה.
מזג אוויר מעולה לפעמים קצת קריר, קחו מעיל רוח. כסף " קחו הרבה".

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,