פוסטים

העיר מנילה הפיליפינים

העיר מנילה הפיליפינים
admin

admin

מנילה בירת הפיליפינים, עם יותר ממיליון תושבים. בעברה הרחוק עיר מוסלמית. נמצאת על חוף מפרץ מנילה, העיר מרכזת בתחומה פעילות ומסחר ענפים, במספר רב של תחומים כגון : מפעלי טקסטיל/מפעלי מזון/תבלינים/צבעים/ תרבות ענפה וכלכלה.

העיר היא אחת המסקרנות במזרח הרחוק, מעצם היותה במרכז מערכת איים, אתרי טיול : גן החיות, ארמון מאלאקניינג, צ'יינה טאון, אינטראמורוס עיר עתיקה/פארק ריזל/הפלאפל של בני /כנסיית סן אוגוסטין/מבצר סנטיאגו/מוזיאון האומנות הלאומי/קניון גרינבלט/מוזיאון איילה/עולם הים – Ocean Park/שוק דיויסוריה/כנסיית קוויאפו/ מרכז התרבות של הפיליפינים.מזג אוויר : חם ולח, טרופי על הים.
מי שכתב ואמר לכם, שאין מה לעשות בעיר מנילה טעה בגדול. יש הרבה מה לעשות בעיר לפני שיוצאים לטיולים אל מחוזות אחרים. 

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,