פוסטים

פסטיבלי חורף באירופה

פסטיבלי חורף באירופה
הנהלת האתר

הנהלת האתר

מתכננים להגיע לאירופה במהלך החורף? מחכים לכם פסטיבלי חורף צבעוניים ומלאי שמחת חיים, ולא פחות חשוב: מבצעי חורף שיחממו את הלב. הנה כמה מהפסטיבלים השווים ביותר ביבשת, כולל טיפים לחופשה מהנה ובטוחה.  

החורף הקר, השלג הכבד ומזג האוויר האפרורי – אולי הם הטריגר שגורם לתושבי אירופה לחגוג במסגרת מגוון פסטיבלים ססגוניים במהלך החורף. כל פסטיבל עם קונספט מיוחד משלו, עם היסטוריה תרבותית עשירה ומרתקת, עם מנהגים מיוחדים לכל מדינה ולכל מחוז ובדרך כלל גם עם הרבה שתייה ואוכל טוב שעוטפים את כל החוויה.

5 פסטיבלי חורף שווים

אירופה מציעה כל כך הרבה אפשרויות לחגיגות חורף מיוחדות בכל רחבי היבשת. הנה כמה פסטיבלים ואירועים שווים במיוחד:

פסטיבל השלג בבלגיה – הפסטיבל הקפוא והיפה הזה שנערך ברחבי בלגיה מתחיל באמצע נובמבר ומסתיים בינואר. הפסטיבל מזמין את המשתתפים לסייר בין מיצגים מדהימים של שלג וקרח: מבנים שלמים בנויים מקרח, פסלי ענק ויצירות אמנות, לצד חפצים יומיומיים כמו כוסות, כדים ובקבוקים מקרח. כדי להכין את המיצגים המופלאים של הפסטיבל, מביאים מדי שנה בכ- 4 טון של שלג ועוד אלפי טונות של קרח. מאות אמני פיסול בקרח המגיעים מכל רחבי העולם הופכים אותם לחפצים קסומים.

פסטיבל המסכות בוונציה – אחד הפסטיבלים המפורסמים ביותר בעולם הוא גם אחד העתיקים שבהם, והוא מתקיים בכל שנה – דווקא בחורף!  ליתר דיוק, הפסטיבל מתקיים החל מאמצע ינואר ועד אמצע מרץ. לאורך ימי הפסטיבל ניתן לראות תיירים ומקומיים עוטים על פניהם מסכות מסורתיות מעולמות הפנטזיה, לובשים תלבושות מפוארות וצבעוניות ומטיילים ברחבי העיר כשהם חולקים כבוד למסורת מקומית בת מאות שנים.

פסטיבל האורות במחוז ווילשייר אנגליה – אחוזת לונגליט במחוז ווילשיר אנגליה, הופכת לארץ פלאות של אורות וצבעים אחת לשנה בתקופת החורף. במקום נערך פסטיבל חגיגי, צבעוני ומחמם את הלב, של מיצגי תאורה ססגוניים ונוצצים. בכל שנה נבחר נושא אחר שמוביל את היצירות כמו סיפורי אגדות או סופרי ילדים מפורסמים. החגיגה כוללת גם דוכני מזון, סיורים בבית האחוזה הענק והעתיק, עצי כריסמס מקושטים ועוד.

פסטיבל ימי הביניים במנרסה ספרד – הפסטיבל נערך כל שנה לקראת סוף פברואר, והוא מבטא את הגעגועים של תושבי המקום לימים עברו. המקום כולו חוזר בזמן לכמה ימים על כל המשתמע מכך: התלבושות, החנויות, הקישוטים, האוכל והמוסיקה – כולם חוזרים לימי הביניים ומספק הצצה נדירה וחגיגית לצדדים היפים של תקופה זו.

פסטיבל האש בלרוויק (Lerwick) סקוטלנד – אחד מפסטיבלי האש הגדולים והמרהיבים של אירופה, ידוע גם כאירוע מרגש ומסעיר לחובבי ההיסטוריה באשר הם. האירוע מנציח את זכר הוויקינגים ששלטו באי הבריטי שנים רבות, באמצעות תהלוכת לפידים בהשתתפות מאות משתתפים בתלבושות ויקינגיות מסורתיות (כולל קסדות, פרוות, מגפיים ומגינים). המשתתפים צועדים בשעות החשיכה לאורך רחובות העיר עד שהם מגיעים לנמל, שם ממתין להם העתק מדויק של ספינה ויקינגית מסורתית – אליה הם משליכים את הלפידים והופכים אותה למדורה ענקית.

מסביב לפסטיבל: אטרקציות חורפיות בכל לוקיישן

נוסעים ליעד ספציפי ברחבי אירופה לכבוד הפסטיבל החורפי? תשמחו לדעת שיש עוד הרבה מה לעשות ולראות מסביב לאירועי הפסטיבל. נתחיל בדבר שאי אפשר בלעדיו: רוב הערים באירופה מציעות סיילים מטורפים בחורף, עם עשרות אחוזי הנחה על מותגים בינלאומיים. לצד חוויית השופינג, ערים רבות מתקשטות לכבוד כריסמס עם אורות צבעוניים וגגות מושלגים. מקומות הבילוי מציעים משקאות חריפים מיוחדים לעונת החגים, והמקומיים לרוב מסבירי פנים.

נוסעים לפסטיבל חורף באירופה? כך תתכוננו לחופשה

כדי להתמודד עם מזג האוויר הקר עד מקפיא, חשוב להצטייד בביגוד חם, מעילים ומטריות.

כדאי גם לתכנן תקציב לשופינג כי בינינו, עם כל-כך הרבה מבצעים, קל להוציא יותר ממה שתכננתם. אחרי שדיברנו על ביגוד החם שיכסה אתכם, זה הזמן לעסוק בכיסוי חשוב לא פחות: הכיסוי הביטוחי. במיוחד כשנוסעים לחופשה בתקופת החורף שבה התחלואה נוטה לעלות, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות. רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל לפני החופשה תאפשר לכם לדעת שבמידת הצורך, יש מי שמכסה עבורכם את ההוצאות הרפואיות במהלך החופשה בחו"ל.

לצד הרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות שמכסה הוצאות רפואיות, אפשר לרכוש בהתאם לצרכים הייחודיים שלכם כיסויים נוספים בתשלום: כך למשל במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל אפשר לרכוש כיסוי לכבודה, שנועד לכסות מקרים של גניבה או אובדן של המטען האישי. אפשר גם להוסיף כיסויים ייעודיים לסמארטפון, מחשב נייד או מצלמה, שיעניקו פיצוי במקרה של גניבה.

קר וגשום בחוץ? כך תראו רופא בלי לצאת מפתח המלון

צריכים סיוע רפואי במהלך החופשה, ורוצים לחסוך התרוצצויות כשקר וגשום (או מושלג) בחוץ? כדאי לרכוש ביטוח נסיעות המאפשר לכם להפעיל אותו בלחיצת כפתור. כך למשל ביטוח נסיעות לחו"ל הפניקס smart travel כולל אפליקציה חדשנית, המאפשרת לכם לבצע מגוון פעולות בלחיצת כפתור:

האפליקציה מאפשרת לכם לחפש רופא בהתאם למרחק ממקום השהייה שלכם, ההתמחות, שנות ניסיון והדירוג של הרופא. בנוסף, אפליקציית הפניקס smart travel מאפשרת לכם לא רק לחפש רופא – אלא גם לקבוע תור למרפאה. לא מתחשק לכם לצאת כשמזג האוויר סוער? אפשר לקבוע שיחת ווידאו עם רופא מקומי, שבמידת הצורך יצייד אתכם בהפניה או מרשם. בחלק מהמקרים אפשר אפילו להזמין דרך האפליקציה רופא שיגיע עד אליכם, בלי שתצטרכו לצאת מחדר המלון החמים והנעים. 

השירות באפליקציה ניתן ע"י חברת Air Doctor, המחברת בין רופאים פרטיים למטיילים ברחבי העולם.

טיסה לחופשה שבמרכזה פסטיבל חורף צבעוני, יכולה להפוך לחוויה מהאגדות. במיוחד כאשר מדובר בחופשה בחורף, חשוב לשמור על עצמכם באמצעות ביגוד חם ובאמצעות ביטוח נסיעות לחו"ל – שיכסו אתכם כמו שצריך.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,