פוסטים

מתכננים לנסוע ליורו בקיץ? טיפים להזמנת לינה

מתכננים לנסוע ליורו בקיץ? טיפים להזמנת לינה
הנהלת האתר

הנהלת האתר

יורו 2024 אמור להיות טורניר מלהיב. במשך כחודש, אוהדי כדורגל מכל העולם יגיעו לגרמניה כדי לראות את הנבחרות הטובות ביותר של אירופה נלחמות על הגביע.

אם אתם מתכננים להיות חלק מהאירוע המדהים הזה, מומלץ לצבור נקודות כרטיסי אשראי לטיסות ומלונות. במקביל, אתם צריכים להתחיל לחשוב על סידורי הלינה. עם תכנון חכם, תוכלו למצוא את המקום המושלם לשהות בו.

הנה כמה טיפים שעשויים לסייע.

כאן יש תמונה resized_pexels-photo-3566187.jpeg

הכירו את הערים המארחות

  • ברלין – הבירה התוססת של גרמניה ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בנקודות ציון אייקוניות כמו שער ברנדנבורג ובסצנה תרבותית משגשגת.
  • מינכן – האירוע הכי מפורסם בעיר הוא האוקטוברפסט, אך כמובן שאוהדי היורו לא יזכו לחוות אותו. בעיר יש גם ארכיטקטורה יפה, אזורים היסטוריים וכמובן, האצטדיון המרהיב של באיירן מינכן.
  • המבורג – עיר נמל מרכזית, אשר ידועה בקסם הימי (כולל אזור הנמל ההומה) ובאולם הקונצרטים Elbphilharmonie שיש בה.
  • שטוטגרט – עיר עם תעשיית רכב משגשגת, אך היא גם ביתם של פארקים יפים, מוזיאון מרצדס בנץ וסצנה תרבותית תוססת.
  • קלן – עיר שניצבת על נהר הריין. היא מפורסמת בעיקר בזכות הקתדרלה המרכזית (הנושאת את שם העיר), ומציעה שילוב של אטרקציות היסטוריות ומודרניות.
  • פרנקפורט – מרכז פיננסי עולמי, עם קו רקיע מרשים. תמצאו בה גם את נהר המיין ומגוון מוזיאונים ואתרי תרבות.
  • דיסלדורף – עיר זו ידועה בתעשיית האופנה שלה, בסצנת האמנות ובעיר העתיקה התוססת, אלטשטאדט.
  • לייפציג – עיר עשירה בהיסטוריה ותרבות, אשר מתהדרת באטרקציות כמו כנסיית סנט תומאס וסצנת אומנויות מרתקת.
  • דורטמונד – עיר עם מורשת כדורגל חזקה ומגוון אטרקציות תרבותיות.
  • גלזנקירשן -עיר עם מורשת תעשייתית עשירה ורבת משמעותית, וגם גן חיות מאוד מפורסם.

הזמינו לינה מוקדם

בהתחשב בפופולריות של הטורניר, כדאי מאוד להזמין את הלינה שלכם מוקדם ככל האפשר. זה לא רק מבטיח את מקומכם אלא גם עשוי להעניק לכם יתרון במחיר. השתמשו בנקודות שצברתם כדי לחסוך כסף.

הבינו את החשיבות של מיקום

בחרו מקומות לינה הממוקמים בנוחות, בקרבת תחבורה ציבורית או במרחק סביר מהאצטדיונים. זה יקל על הנסיעה שלכם למשחקים וישפר את החוויה הכוללת שלכם. כמובן, בבחירת המיקום אתם עשויים לרצות להתחשב גם באתרים אחרים, כמו אזורי בילוי ותיירות.

חקרו אפשרויות שונות

אל תגבילו את עצמכם לבתי מלון. שקלו לינה בדירות, צימרים או אכסניות לשהייה זולה או ייחודית יותר. אתרים כמו Airbnb יכולים להציע כמה אפשרויות מקומיות נהדרות.

קראו ביקורות

לפני שתשלימו את ההזמנה שלכם, בחנו ביקורות של אורחים קודמים, שיכולות לתת לכם תובנות חשובות לגבי איכות האירוח.

סיכום

בעזרת טיפים אלו וקצת תכנון, תוכלו להבטיח שהות פנטסטית בגרמניה במהלך יורו 2024. זכרו לנצל נקודות כרטיסי אשראי לטיסות ומקומות לינה במידת האפשר.

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,