פוסטים

חנייה לטווח ארוך, הפתרון עבור הטסים לחו“ל

חנייה לטווח ארוך, הפתרון עבור הטסים לחו“ל
הנהלת האתר

הנהלת האתר

ישנן דרכים שונות להגיע אל שדה התעופה, וגם לחזור ממנו. אך אין ספק כי הרכב הפרטי הוא הצורה הטובה ביותר. רק לא לשכוח, אם בחרתם לטוס ולהשאיר את רכבכם הפרטי בשדה התעופה, אתם זקוקים לחנייה לטווח ארוך.

בנמל התעופה בן גוריון תוכלו למצוא חניון לטווח הארוך, חניון בו משלמים לפי יממות ולא לפי שעות. ואפילו יש בו אפשרויות שונות של חנייה פתוחה או חנייה מקורה בתוספת מחיר. זהו אמנם הפתרון שאתם מחפשים, אך בפועל יש בו בעייתיות מסוימת.

אז מה הבעיה בחניה לטווח ארוך?

הבעיה הראשונה עם חנייה לטווח ארוך היא שאף אחד לא דואג לרכב שלכם. אתם בוודאי יודעים כי לא ניתן להשאיר את הרכב לתקופה ארוכה מבלי שיתעוררו בעיות. מי שהשאיר את הרכב שלו עומד למשך זמן, בוודאי נתקל במצב שבו המצבר התרוקן. וכאשר חוזרים עייפים מחופשה, ואולי בשעת לילה מאוחרת, זהו לא בדיוק הזמן שתרצו לחפש מישהו שיעזור לכם להתניע עם כבלים.

הבעיה השנייה היא של אלו שיש להם רכבים חשמליים. לרכבים אלו הסוללה היא רגישה ועדינה, וחשוב לשמור עליה. אי הטענת הסוללה לאורך זמן יוצרת בעיות, גם כאשר הרכב אינו בשימוש. ולכן חשוב לדאוג להטענת הסוללה.

שדה התעופה בן גוריון מספק לכם רק מקום חנייה, ואינו נותן מענה לבעיות האלו. אך ניתן למצוא שירותי חנייה VIP המטפלים בכל הנושא של חנייה לטווח ארוך, ויכולים לטפל גם בצרכים הללו. אלו הם שירותים הניתנים על ידי מפעילים פרטיים.

חנייה לטווח ארוך גוזלת זמן יקר

בעיה נוספת שיש בחנייה לטווח ארוך היא בזבוז בזמן היקר. החניון לטווח הארוך מרוחק מטרמינל 1, כך שתדרשו להשתמש בשירות השאטל של שדה התעופה על מנת להגיע מהחניון אל הטרמינל. השאטלים לא תמיד מגיעים בתדירות שמבטיחים לכם, ובפועל אתם מבזבזים זמן יקר.

מדובר בתוספת זמן משמעותית. וזה אומר שעליכם לצאת מהבית מוקדם על מנת להיות מוכנים לכל עיכוב. אחרת לא בטוח שיהיה לכם זמן לעשות את הקניות בדיוטי פרי.

גם בהיבט הזה שירותי חנייה לטווח ארוך יכולים לספק לכם את הפתרון. שירותי VIP יאפשרו לכם לנסוע ישירות אל הטרמינל, ושם תוכלו למסור את הרכב. כלומר אתם תצעדו אל תוך הטרמינל, ומישהו אחר ידאג להחנות את הרכב עבורכם. זה יכול לחסוך לכם זמן רב, וכמובן מעניק לכם נוחות.

הפתרון המומלץ לטסים לחו“ל

שירותי נתב“ג VIP הם הפתרון המומלץ עבור כל מי שמבקש לטוס לחו“ל וזקוק לפתרונות חנייה לטווח הארוך. בעזרת השירות תוכלו ליהנות מפתרון נוח וחסכוני בזמן, עם הרבה ערך מוסף. השירות מתאים עבור כל אלו היוצאים לחופשות או נסיעות עסקים, ומעוניינים להגיע באמצעות הרכב אל שדה התעופה. השירות חוסך לכם זמן ומעניק לכם נוחות גם ביציאה וגם בחזרה. בשובכם לארץ, נציג השירות יחכה לכם עם הרכב ביציאה מהטרמינל, ותוכלו מייד לצאת לביתכם.

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,