פוסטים

האבולוציה של דרישות שלום מחו"ל – מסים רגיל לeSIM-

האבולוציה של דרישות שלום מחו"ל – מסים רגיל לeSIM-
הנהלת האתר

הנהלת האתר

תשאלו את סבא וסבתא שלכם איך היו מתקשרים עם המשפחה והחברים בשנות ה-80 מטיול בחו"ל. הם בטח יספרו לכם על גלויות צבעוניות מקרטון עם תמונות קסומות ממחוזות רחוקים. אנחנו כנראה עדיין לא מבינים איזו קפיצה מטורפת הטכנולוגיה עשתה עבורנו בכל תחומי החיים ואיך הפלא הזה של תקשורת סלולרית מאפשר לנו פעולות שבעבר לא יכולנו אפילו לדמיין אותן. האבולוציה שעברנו מאז פתחה בפנינו אפשרויות שיתוף-חוויות במגוון כלים וממדים בלי הגבל זמן ומקום.

החיים ברילס-טיים

זה שהיום זה מובן מאליו שמכל מקום בעולם אפשר לתקשר לכל מקום בעולם בזמן אמת, לשלוח סרטונים, להעלות פוסטים, רילסים, צילומים, לשוחח וכו'  – זה לא עושה את האפשרויות המובנות-מאליהן האלו לפחות ממהפכה טכנולוגית. פשוט התרגלנו שהן כאן בהישג יד, בסיסי כמו מים בברז. רק שמאחוריהן עומדת מהפיכה טכנולוגית-חברתית אוניברסלית.

לטיול הקרוב שלכם לחו"ל כדאי לכם להצטייד בסים וירטואלי שיאפשר לכם תקשורת רציפה לישראל במסלול הכי משתלם שמוצע היום בשוק. ונכון להיום, 2023 השירות ניתן למגוון עצום של מכשירי סלולר.

לשירות של Esim חו"ל יש כמה יתרונות מובהקים, שיעשו לכם את החיים יותר נוחים בטיול:

●תוכלו להתחבר לשירות בלי להתעסק עם כרטיסי סים, אלא פשוט באמצעות קוד QR מכיוון שמדובר בטכנולוגיה שיושבת 'בילט אין' בתוך המכשיר ולא מצריכה שימוש ב'פלסטיקים חיצוניים'. (לרשימה המלאה של המכשירים התומכים eSIM)

●תוכלו להתחבר לשירות עוד מישראל/מנתב"ג או כשתנחתו במדינת היעד.

●תוכלו לבחור חבילת תקשורת על פי הארץ/ארצות/יבשת שאליה/ן אתם טסים (יותר מ-180 מדינות!).

●העלות של סלולר לחו"ל במסגרת השירות של Esim זולה משמעותית: כרבע עלות מול האלטרנטיבות!

●תוכלו לבחור חבילת תקשורת לחו"ל על פי מספר הימים בהם תשהו בחו"ל (יש חבילות ל-3 ימים, שבועיים, חודש ועוד)

●תוכלו לבחור את מספר ה-GIGA לפי הצורך הצפוי לכם.

●יעמוד לרשותכם מערך שירות של 24/7 זמין בווטסאפ מכל נקודה בעולם.

●יש גם אפשרות למספר מנויים להשתמש באותו Esim חו"ל (למשל, אתם והילדים -אם תרצו/ אם תצטרכו)

●בזכות העובדה שלא מדובר בכרטיס נשלף – הכל מאובטח ברמה גבוהה יותר.

●כשתהיו בחו"ל סביר להניח שתצטרכו גוגל מפות, וו'ייז, טריפאדווייזר – גם כל אלו יהיו לכם זמינים בחבילה.

חשוב מאוד מאוד:

החבילות הסטנדרטיות של Esim הן לגלישה ולוו'טסאפים – כלומר לא לשיחות טלפון רגילות. לכן, שימו לב שלא לענות לשיחות רגילות מישראל כשאתם בחו"ל, ובטח לא להוציא שיחות רגילות (לא שיחות רגילות בתוך המדינה בה אתם מטיילים, ובטח לא לישראל. דברו רק בשיחות-וו'טסאפ!) החבילות שכוללות שיחות רגילות הן פחות זולות. אם חשוב לכם שיהיו לכם גם שיחות רגילות -בידקו איזה חבילות כוללות מסלול כזה.

  • דבר נוסף שחשוב לדעת, רוב חבילות הגלישה לא פעילות בספינות/קרוזים ולא במהלך הטיסה עצמה.
  • עוד כשאתם בארץ בטלו את הפונקציות של "סנכרון אוטומטי של אימיילים" ו"גיבוי ווטסאפ" משום שפעולות אלו צורכות שימוש באופן פסיבי (שלא ייגרעו מכם במסגרת השימוש הכולל).

איך תדעו סיימתם את חבילת התקשורת?

משרד התקשורת נתן הוראה לחברות הסלולר להתריע על סיום החבילה לכל לקוח, באמצעות SMS שמודיע על כך. כמובן שרצוי שתהיו ערניים בכל מקרה ותעקבו על היתרה ולא תסתמכו רק על ההודעה העתידית. אם תרצו להאריך את החבילה – צרו קשר בווטסאפ עם מרכז השירות של החברה ממנה קניתם את החבילה של Esim ובידקו את תנאי הארכת החבילה/קניית חבילה נוספת.

אז…למקומות, היכון, טוס! ואל תשכחו: עם Esim לחול אתם לא לבד בטיול!

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,