פוסטים

העיר ריו דה ז'נרו

admin

admin

אנחנו יודעים שבירת ברזיל היא העיר ברזיליה, עיר חמודה וזהו. כך שנביא לכם כאן הקדמה לעיר היפה ביותר בכול אמריקה = ריו  על קצה המזלג. אם לרגע חשבתם שריו דה ז'נרו היא רק הקרנבל שנערך בעיר בחודש פברואר, חשבו שוב ! לעיר יש המון מה להציע, מחופים מפנקים ועד שכונות יוקרה אלגנטיות. כמה דברים שרצוי שכל המתכנן לבקר בריו יידע- במאמר שלפניכם.

 עובדות חשובות שכדאי לכל מי שמטייל בריו לדעת.  ריו  היא העיר השנייה בגודלה במדינה. המתיישבים הראשונים בעיר הם הפורטוגליים, שנחשפו אליה בינואר 1502.  ריו  הייתה בירת ברזיל במשך שתי מאות, עד שנת 1960, אז הפכה"ברזיליה" לבירתה של המדינה.  ריו היא אחד ממוקדי המשיכה המתוירים ביותר באזור הדרום של כדור הארץ, והיא עיר הנמל הגדולה ביותר בברזיל.   מזג אוויר על אף שמאזור לאזור יכולות הטמפרטורות להשתנות, ניתן לומר, כי בימות הקיץ הטמפרטורה הממוצעת במדינה היא 30 מעלות ,ואילו בחורף כ-15 מעלות לזיוס.  בדומה למדינות רבות, גם את ריו ניתן לחלק לשניים: האזור הדרומי בעיר (באנגלית Zona Sul) הוא האזור בו מתגוררת האוכלוסייה העשירה ביותר, ואילו האזור הצפוני (Zona Norte) הוא בית לבני מעמד הביניים ולאוכלוסיות חלשות יותר.
מאחר שהעיר שוכנת על שפתו של האוקיינוס האטלנטי, ברזיל מציעה לתושביה ולתיירים כ-40 חופים, שהם עמוסים ביותר רוב ימות השנה. חול ונשים יפים.
אטרקציות :  בנוסף ל"בטן-גב" על חוף הים, ריו מציעה לא מעט אטרקציות, שלא כדאי לפספס: תצפית מהר הקורקובדו עליו מוצב הפסל העצום של ישו, תצפית "הר הסוכר", שיטוט במרכז העיר, שהוא גם מרכז תרבותי, מסחרי כלכלי ועסקי בברזיל, סיורים ברחובות פאבלה ורוסינה, בהם ניתן להיחשף אל הצד האפל של העיר, וחיי לילה תוססים וצעירים.
 למה?? ככה !! מבלים!!
  קופקבנה – חוף לאורך אבנידה אטלנצ'יקה, אחד הרחובות המתויירים ביותר בעיר.  איפנמה / לבלון /  בארה דה טיז'וקה / אצטדיוני המרקנה והאנז'ניאו. גן החיות של ריו : אני לא מתלהב מכליאת חיות . ארמון הקיסרות לשעבר "קינטה דה בואה ויסטה" (Quinta da Boa Vista), היום מוזיאון האימפריה הברזילאית. מוזיאון המחר (Museu do Amanhã), האי פקטה (Ilha de Paquetá), כנסיית הפנייה .
אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,