פוסטים

ניו יורק מידע חשוב

admin

admin

העיר המתויירת והמפורסמת ביותר בעולם, מציעה את החוויה המושלמת עבור מי שמחפש אחר חופשה צבעונית. ניו יורק מתאימה לטיול בכל עונות השנה ללא יוצא מן הכלל. בתקופת הקיץ ניתן לפרוש שמיכה בסנטרל פארק ולקחת חלק בהוויה האמריקאית במיטבה, בעוד שבחורף אפשר להשתלב בין הרחובות המושלגים או ליהנות מחגיגת קניות המוקדשת לחג המולד. היות ומדובר על יעד תיירות אטרקטיבי ופופולארי, טיסות לניו יורק מגיעות משדות תעופה בכל רחבי העולם ויוצאות גם מישראל בתדירות גבוהה מאוד.

המחיר הממוצע של טיסה לניו יורק עומד על בערך 1,000 דולר. הנחיתה בניו יורק היא באחד מבין שלושה נמלי תעופה: ג'ון פ קנדי, לה גווארדיה וניוארק. טיסות בינלאומיות נוחתות בשדות התעופה JFK וניוארק בעוד טיסות מקומיות נוחות ב-JFK ונמל לה גווארדיה.

מידע כללי וטיפים נוספים

שעון החורף של ניו יורק מפגר אחר מדינת ישראל בשבע שעות . אתרי התיירות העיקריים הם כיכר טיימס, פסל החירות ובניין האומות המאוחדות. עוד כדאי להזכיר את המוזיאונים הייחודיים של ניו יורק, את הפארקים והגנים הבוטניים וכמובן שורה ארוכה של מבנים בעלי חשיבות: בניין הבורסה, האמפייר סטייט, גראונד זירו וכדומה. מעבר לכך, כמעט בכל רובע בניו יורק ניתן למצוא עדות לתרבות יהודית עתיקה ועשירה. יש עשרות אתרים יהודיים בניו יורק, לרבות בתי כנסת ואוהל קברו של הרבי מליובאוויטש.

מזג האוויר בניו יורק הוא כאמור מגוון והעיר נהנית מארבע עונות המשנים לחלוטין את החיים. עם זאת, אין בכך כדי להמעיט מהחשיבות התיירותית של ביקור בניו יורק. מי שאינו רגיל לשלג או לקור נדרש להצטייד בביגוד חם בחודשי החורף, אולם בקיץ הטמפרטורות עולות בצורה משמעותית ויכולות לעבור את ה-30 מעלות צלזיוס.

אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,