פוסטים

העיר לוס אנג'לס

admin

admin

אומנם נכון שבירת קליפורניה היא העיר סקרמנטו, אבל לוס אנג'לס היא העיר הגדולה, עם כמות אטרקציות מכובדת. לכן מצאנו לנכון לכתוב על עיר זו. מה חשוב לדעת על טיסה והחופשה בעיר. לוס אנג'לס היא ללא ספק אחת מהערים המדהימות ביותר שיש  בעולם. מדובר בעיר ענקית, שכוללת בתוכה שפע של אתרים יוצאי דופן בכל קנה מידה עולמי. אין זה מפתיע לגלות שישראלים רבים, עולים על טיסה ללוס אנג'לס ומקווים ליהנות מחופשה מדהימה ומיוחדת – והם בהחלט צודקים, ולעולם לא מתאכזבים.

אנו נסקור עבורכם גם את דרכי הטיסה השונות ללוס אנג'לס, וגם נסקור את העיר עצמה. כך תגיעו בשלום . בכדי להזמין כרטיסי טיסה ללוס אנג'לס, יש לקחת בחשבון שכמות הטיסות הישירות בין ישראל ללוס אנג'לס היא נמוכה יחסית, בשל העובדה שלוס אנג'לס ממוקמת בחוף המערבי של ארה"ב, ולכן היא רחוקה יותר מישראל, מאשר אזורים בחוף המזרחי כמו ניו יורק או וושינגטון. לכן, אפשר לעלות על טיסה ללוס אנג'לס שתעשה חניית ביניים באירופה או בארה"ב עצמה, כמו בנמל התעופה JFK בניו יורק, ומשם להמשיך בטיסה נוספת ללוס אנג'לס. מי שמציעות את  הטיסות הללו הן אל על הישראלית, חברות כמו סוויס אייר, לופטהאנזה ושאר חברות אירופאיות, וכמובן חברות אמריקאיות כמו דלתא. לרוב, טיסה ללוס אנג'לס תנחת בנמל התעופה גדול שנמצא בסמוך לעיר ונקרא לקס, ממנו אפשר להגיע בקלות לעיר עצמה בעזרת שאטלים, מוניות, או אוטובוסים. 
ומה לְעֲזָאזֵל עושים כאן? אז בעצם מה לא . לאחר שתעלו על הטיסה הנכונה ותנחתו, תוכלו להתחיל לתור את האזור הענק והיוקרתי. תקציר : ביקור בהוליווד המפורסמת שהיא בירת הסרטים העולמית. ביקור בשכונת בייל אייר היוקרתית, ביקור באולפני הקולנוע המפורסמים של יוניברסל, ביקור בסנטה מוניקה, ובעוד שפע של  אתרים נוספים. מדובר על אחת הערים הגדולות, המפוארות ואפילו יש לומר – המקוריות ביותר שיש בעולם, וזו חוויה שלא שוכחים לכל החיים. צלמו בכייף.
אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,