פוסטים

העיר בריסל בלגיה

העיר בריסל בלגיה
admin

admin

בריסל בירת השוק האירופי המשותף כולל הפרלמנט האירופי. ובנוסף בירת בריסל בלגיה. נמצאת במרכז בלגיה, עם כ 200 אלף נפש, שמדברים שתי שפות , לא כל כך אנגלית. העיר מהווה מרכז יציאה לטיולים בכל הולנד והארצות סביב לה. גם בתוך העיר אפשרויות הטיול מצוינות , כולל הנאה רבה למשפחות עם ילדים.

קניות וטיול עיר עושים ב : ברחוב Rue Neuve /קניון 2 City /כיכר העיר/שדרות ווטרלו ולואיז/קניון עיצוב והאופנה הבלגי : אנטואן דאנסארט/ גלרי סנט הוברט/ מרכז קניות מונאי/ שוק הפשפשים בכיכר  Jeu de Ball. שוק האוכל של תחנת המטרו הדרומית. מוזיאונים: המוזיאון לכלים מוזיקליים/מוזיאון השוקולד/המוזיאון של הבנק הבלגי/מוזיאון הטבע הבלגי/המוזיאון הצבאי המלכותי/מוזיאון הקומיקס / מוזיאון הרכבת. 
בריסל עם ילדים : מיני אירופה/נסיעה באוטובוס תיירים/מרכז הקומיקס הבלגי/מוזיאון הילדים של בריסל/פארק המים אושיד. עוד בתיירות /המלון לחובבי הצילום: Zoom/ אתר מורשת עולמי גראנד פלאס /הבר : לה פלאור אן פאפייר דור/כיכר סבלון הגדול/ בר בירה Moeder Lambic/ מבנה האטומיום. אל תגידו שאין מה לעשות בבריסל.
אירופה

קטיף פירות יער לכל המשפחה

חיפשתם פעילות משפחתית מהנה שמחברת אתכם לטבע ויוצרת זיכרונות מתמשכים? קטיף פירות יער הוא בילוי מושלם לכל המשפחה! במאמר זה נחשוף מספר רעיונות מרגשים שיהפכו

ויזה לאירופה
אירופה

ETIAS – הכירו את הויזה החדשה לאירופה

עד לסוף שנת 2022, אזרחים ישראלים היו מורשים להיכנס לכל אחת ממדינות אירופה ללא כל צורך באשרה מיוחדת. אך, בתכנון הזמן הקרוב, הדבר צפוי להשתנות.

כללי

טיול המפל השחור

מתכוונים לטייל בקרוב ברמת הגולן? אם כן, עונת החורף בהחלט מהווה הזדמנות נהדרת לראות נחל בשיא זרימתם. לכך מצטרפות הפריחות שהולכות ומתקדמות עם ימי הגשם,